خاطرات پراکنده یک نانویسنده

خودزندگی نامه پنهانی خانم الف

خاطرات پراکنده یک نانویسنده

خودزندگی نامه پنهانی خانم الف

پله‌کان فکر(۱)

بارها با خودم تنها نشسته‌ام و ریشه های افکار خانم الف را پی گرفته‌ام. همیشه برایم سوال بود که جهان بینی‌ام از کجا و کی شروع شد. به یاد می آورم که مادرم همیشه می‌خواست که دختر سر‌سنگینی باشم. بلند نخندم؛ ولگردی و کوچه‌گردی نکنم. اصولا چیز گران( اعم از کتاب، لباس، اسباب‌بازی، اردو و مسافرت و خلاصه همه چیز) نخواهم. و همیشه سرم به کار خودم باشد. 

 مامان از همان کودکی نماز را یادم داد و برایم چادری دوخت که خوب یا بد، هنوز با من است. محدودیت‌هایی برایم داشت و البته خوبی هایی نیز. این بزرگ شدن با مذهب، خواه- ناخواه محیط ذهنی من را تغییر داد. گمان می‌کنم این مسئله یکی از عواملی بود که باعث شد کلیشه‌ای فکر کردن عادتم بشود.  

از همان کودکی، هیچ داستان تخیلی‌ای برای من بازگو نکردند و همه چیز رنگ خشک واقعیت داشت. این به این معناست که با تمامی رویاهای کودکی دوستانم بیگانه‌ام. هیچگاه فکر نکردم که می‌توانم در خیال خودم، دوستانی داشته باشم. وقتی بزرگ شدم هم، همین تفکر از من انسانی بسیار جدی ساخت. روابط من با آدمها بر پایه جدیتی عظیم بنا شد.  

ادامه دارد...

نظرات 18 + ارسال نظر
هیچ جمعه 14 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 02:16 ب.ظ http://mindzeinab2009.blogsky.com

معلوم است انسان با کمالاتی هستید که با پلکان اندیشه سفر زندگی را ادامه می دهید ...امیدوارم در خدمت به خود و همنوعاتان برای رسیدن به سیمرغ بیکرانگی کامیاب باشید ...در باطن هر جدی یک شوخی نهفته است و هر امر شوخی نیز لفافه ای است برای امور جدی نهفته در ان

مژگان بانو جمعه 14 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 07:56 ب.ظ http://www.mozhganbano.blogfa.com

سلام عزیز دوست داشتنی

شما هر جور که باشید برای من مهربان و دوست داشتنی هستید.

[ بدون نام ] شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 10:38 ق.ظ

سلام
کجایین الف جونم
خیلی وقته نیستین.
دنبال ریشه افکار نگردین.
کودکی ها و خصوصیاتش از وقتی پا به بزرگسالی میذاریم از بین میرن.

یک اهری شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 10:42 ق.ظ http://ahary.blogfa.com

چه جالب بدون اسم هم ارسال کرد قبلی هم من بودم!

مژگان بانو دوشنبه 17 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 02:16 ق.ظ http://www.mozhganbano.blogfa.com

سلام

8 مارس

روز جهانی زن بر شما بزرگ بانوی ایرانی مبارک.[گل]

به امید سربلندی زنان ایرانی.

[گل][گل][بوسه][گل][گل]
[گل][گل][گل][گل][گل]
[گل][گل][گل][گل][گل]
[گل][گل][گل][گل][گل]
[گل][گل][گل][گل][گل]
[گل][گل][گل][گل][گل]
[گل][گل][گل][گل][گل]
[گل][گل][گل][گل][گل]

مام دوشنبه 17 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 04:44 ب.ظ http://harzneveshte.blogfa.com

منظورتو نفهمیدم. اتفاقا افرادی که در یک همچین خونواده هایی رشد میکنن اعتقاد بیشتری به ماورا و کلا چیزهای تخیلی دارند. برعکس افرادی که در خونواده های عقلگرا رشد میکنند ، واقعگرا تر هستند.
البته در مورد کلیشه ای بودن باهات موافقم( البته منظورم این نیست که تو کلیشه ای هستی ها!!)
راستی خوشحالم که بالاخره آپ کردی . فعلا بای بای الفی خانم!

مام دوشنبه 17 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 04:44 ب.ظ http://harzneveshte.blogfa.com

منظورتو نفهمیدم. اتفاقا افرادی که در یک همچین خونواده هایی رشد میکنن اعتقاد بیشتری به ماورا و کلا چیزهای تخیلی دارند. برعکس افرادی که در خونواده های عقلگرا رشد میکنند ، واقعگرا تر هستند.
البته در مورد کلیشه ای بودن باهات موافقم( البته منظورم این نیست که تو کلیشه ای هستی ها!!)
راستی خوشحالم که بالاخره آپ کردی . فعلا بای بای الفی خانم!

یه آدم سه‌شنبه 18 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 04:47 ب.ظ http://barayeazadi.logfa.com

سلام
دوست
شاعرش حسین نیک بخت بود
من هنوزم از نوشته هات سیر نمی شم
بیشتر بنویس
شاد باشی

افسانه سه‌شنبه 18 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 11:24 ب.ظ http://www.ismailyeka.blogfa.com

سلام دوست گلم من با موزیم ویدئوی بسیار زیبای ترکی آپ کردم دوست دارم
توهم بیای و ببینیش و نظرت رو بهم بگی حضورت گرمابخش کلبه ی کوچیک منه عزیز دلم پس بی صبرانه منتظرتم[گل][گل][گل]


$$$$_______________________________$$$$$
__$$$$$$$$*_____________________,,$$$$$$$$*
___$$$$$$$$$$,,_______________,,$$$$$$$$$$*
____$$$$$$$$$$$$___ ._____.___$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$,_'.____.'_,,$$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$$,, '.__,'_$$$$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$$$$.@:.$$$$$$$$$$$$$$$$
______***$$$$$$$$$$$@@$$$$$$$$$$$****
__________,,,__*$$$$$$@.$$$$$$,,,,,,
_____,,$$$$$$$$$$$$$* @ *$$$$$$$$$$$$,,,
____*$$$$$$$$$$$$$*_@@_*$$$$$$$$$$$$$
___,,*$$$$$$$$$$$$$__.@.__*$$$$$$$$$$$$$,,
_,,*___*$$$$$$$$$$$___*___*$$$$$$$$$$*__ *',,
*____,,*$$$$$$$$$$_________$$$$$$$$$$*,,____*
______,;$*$,$$**'____________**'$$***,,
____,;'*___'_.*__________________*___ '*,,
,,,,.;*____________---____________ _ ____ '**,,,,
*.°
?
...°
....O
.......°o O ° O
.................°
.............. °
............. O
.............o....o°o
.................O....°
............o°°O.....o
...........O..........O
............° o o o O
......................?
...................?
...............?
...........?
........?
....?
.?
*?´¨)
¸.-´¸.-?´¨) ¸.-?¨)
______________*¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)
,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* ¯´¨ ¨`*•~-.¸.....
*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* ¯´¨ ¨`*•~-

پاتوق گورکن ها چهارشنبه 19 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 10:07 ق.ظ http://sanbad.blogfa.com/

سلام ببخشید که دیر به دیر سر می زنم
مطلبی که بهش اشاره کردی در روان شناسی کودک موضوع بیسار مهم و اساسیه و البته خیلی تلخه که اینطور شده
لطفا به یاهو مسنجر بیا و خبر به روز شدنت رو برسون
ای دی من
perpinkplay

مریم چهارشنبه 19 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 07:24 ب.ظ http://sweetmem0ries.blogfa.com/

یک سوال: حالا چه احساسی دارید بابت دنیای جدی کودکی تان؟

zendegi-va-man چهارشنبه 19 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 07:54 ب.ظ http://zendegi-va-man.blogfa.com

سلام
سرکار خانم الف
شما نتونستید از سارا خبری پیدا کنید
ممنون میشم منو بی خبر نذارید

مژگان بانو چهارشنبه 19 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 08:43 ب.ظ

[لبخند][گل][لبخند][گل][لبخند][گل][لبخند][گل][لبخند][گل]
[لبخند][گل][لبخند][گل][لبخند][گل][لبخند][گل][لبخند][گل]
[لبخند][گل][لبخند][گل][لبخند][گل][لبخند][گل][لبخند][گل]
[لبخند][گل][لبخند][گل][لبخند][گل][لبخند][گل][لبخند][گل]
[لبخند][گل][لبخند][گل][لبخند][گل][لبخند][گل][لبخند][گل]
[لبخند][گل][لبخند][گل][لبخند][گل][لبخند][گل][لبخند][گل]
[لبخند][گل][لبخند][گل][لبخند][گل][لبخند][گل][لبخند][گل]
[لبخند][گل][لبخند][گل][لبخند][گل][لبخند][گل][لبخند][گل]
[لبخند][گل][لبخند][گل][لبخند][گل][لبخند][گل][لبخند][گل]

تارا پنج‌شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 03:27 ب.ظ http://www.taratika2.blogfa.com

سلام به خانم الف عزیز:
خوشحال می شم یه سر به وبلاگ من بیاین البته می ونم تا حالا چند بار اومدین !!امیدوارم یادتون باشه
اگه خواستین تبادل لینک کنیم

[ بدون نام ] شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 06:29 ب.ظ

سلام

سلام شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 06:29 ب.ظ

سلام

سلام شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 06:32 ب.ظ

اونا رو نوشتم ببینم نظرات بعد از تایید نمایش داده می شن یا نه .
که بدبختانه تایید ندارن .
یه کار خصوصی باهات دارم .
نظرات رو تایید بزار .
هر وقت دیدم گذاشتی می نویسم .
واجبه ها

سلام
خودتون رو معرفی کنید، اونوقت من هم راه ارتباطی به شما نشان خواهم داد.

علی چهارشنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 10:18 ق.ظ http://alirezajavanshiri.blogfa.com/

سلام خیلی زیبا بود ممنون میشم به من هم سربزنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد